Sjukgymnast

BM ringde mig och sa att hon desperat försökt få tag på mina provsvar från tiden när lilla E föddes. Hon hade kontaktat sjukhuset och de hade inte ett enda provsvar... Jag fattar ingenting och känner mig (om möjligt) mer irriterad på sjukvården i det här landet.
MEN
Idag har jag varit hos en annan läkare i ett annat syfte. Hon tittade på sin dator och, vad fanns där, ALLA provsvar från tiden när E föddes.
Vad är detta? Ett skämt eller?
Tänk om det skulle handla om liv eller död... Nä, tyvärr vi har inga provsvar, eller jo (efter en vecka) vi hittade dem tillslut. Nähmen hoppsan, du är död. Öh.
Dagen har till viss del tillbringats hos sjukgymnasten. En TENS maskin och tips för mitt ryggonda gick jag därifrån med.
Imorgon är det dags för läkarbesök på mvc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0