Morgonstund

Har precis läst klar en bok av Martina Haag, "Martina koden". Den har stor igenkänningsfaktor och skriven på ett lättsamt och roligt sätt.

En sak som står i boken som jag också tänkte på imorse är det att man direkt när man vaknar på morgonen undrar när man ska få gå och sova igen. Man räknar timmar... 15 timmar kvar till sängdags... Hur kommer det sig att barnen inte vet när det är helg och ledighet och man kan få sova hur länge som helst... Why?!

Undrar för övrigt om det kan vara så att min mobil tar en oerhört lång tid på sig att skicka iväg mina sms?! Jag får så få svar från mina vänner...
Mitt  nyårslöfte blir att svara på alla sms inom rimlig tid. Det tar ju verkligen inte lång tid att svara på ett sms. Och om man inte vet vad man ska svara kan man väl i alla fall skriva att man återkommer eller liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0