Tacksamhet

Idag känner jag mig tacksam över många saker.

Jag är tacksam för...
  • att mina barn är friska och hela
  • att sambon klarade sig så bra efter dyket i poolen och att han kom hem i ett stycke från Kanarieöarna
  • att ha mina syskon och föräldrar så nära mig både geografiskt och känslomässigt
  • att få leva i ett land utan krig, svält och hemska sjukdomar
  • att ha mycket städning och tvättning, det tyder på att jag har någonstans att bo och många som bor med mig
  • mitt arbete och hur lärorikt det är
  • mina fina arbetskamrater
  • min löneförhöjning
  • att nära släkt är friska och välmående

Fler av dessa dagar när man känner såhär vore bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0