Ett skickat arg-mail

Har nu skickat ett argt e-mail till Ecco skor. Se nedan, nu återstår bara att invänta svar. Jag är måttligt road av det faktum att skorna kostade en förmögenhet och gick sönder direkt! Ggggrr!
"Hej!
Jag köpte i november ett par var sina Ecco-kängor till min son och dotter, 5 och 6 år gamla. Säljaren sa att skorna var så himla bra och visade för mig alla sätt att ta hand om dem så som att ta ut sulan för att ta bort grus så att inte sulan skadas, inte torka dem i torkskåp osv. Redan efter ungefär en månad fäster inte det ena kardborrebandet på sonens sko. Det hänger och slänger. Vi säger till honom vid upprepade tillfällen att han måste stänga det annars går skorna sönder. Han säger ledsen att han försökt göra det man att det hela tiden går upp. Så nu i januari kvarstår problemen och jag som mamma svär varje dag över det förbaskade kardborrebandet..
Dotterns skor håller fortfarande.
Vad ska vi göra? Vi har lagt ut mycket pengar på ett par skor som vi trodde skulle vara bra. Vi har fotografier på skorna som går att bifoga vid mailkontakt.
Tacksam för svar!
Hälsningar
Rebecka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0